Home > Umumi Vaziyet ve Manzara > Telefonuna Teröristlerin Numaraları Yüklenen Teğmen’in Savunması

Telefonuna Teröristlerin Numaraları Yüklenen Teğmen’in Savunması

Savcıya Göre Nisa ve Enbiya Sureleri Suç Unsuru

… Suç unsurları arasına konulan bu peygamber Allah birdir diyen her insanın günde 5 defa dua etmesine hak kazanmış değerde büyük bir yaratılıştır.

Nisa 4/125: ”İmanını, ibadetini mükemmel yaparak yüzünü Allah’a teslim edenden ve diğer bütün dinlerden yüz çevirerek İbrahim’in dinine uyandan daha güzel ve doğru dine sahip olan kimdir?Allah İbrahim’i kendine dost edinmiştir. İşte yazdığınız İbrahim Allah’ın dostum dediği İbrahimdir.

Nemrut tarafından ateşe atıldığında Cebrail’in Bir ihtiyacın var mı? Sorusuna “Sana ihtiyacım yok, bana Rabbim yeter” diyerek insanlık tarihinin en büyük imtihanını veren İbrahim. (Enbiya 21/69) Ateşin serinlik olduğu, selam olduğu İbrahim.

İşte bunlar suç unsuru!

Teğmen Mehmet Ali Çelebi: ATATÜRK SUÇLUDUR!

İşte iddianamedeki delliler:
Bu 6 ya dokundurtma:

  • 1- Atatürk
  • 2- T.C. Devleti
  • 3- TSK
  • 4- Türk Milleti
  • 5- Türk Vatanı
  • 6- Türk Bayrağı
  • Bunların suç olmasına kim dayanabilir. Ben burada ifade verirken göklerde ne ürpermeler var, toprakta ne titremeler var. Bunlar Türk milletinin kimliğidir. Bunlardan biri eksik olursa Türklük uçuruma sürüklenir. Bunlar benim için suç delilidir.

    Ankara Adliyesi önünde bir muhabir sormuştu:

    “Ergenekon terör örgütü ile bağlantınız olduğu iddia ediliyor. Doğru mu?” diye.

    Ben “Hayır Mustafa Kemal’le bağlantım var.” demiştim.

    Bunun ispatı işte suç belgelerimden bellidir.

    Bunun bir slogan, şişirilmiş bir ibare olmadığını iki sene sonra ispatlıyorum.

    Bu savaşın ne olduğu şimdi daha net anlaşılıyor, Türk milletine açılmış bir savaşla karşı karşıyayız.

    Elbette ki Atatürk suçlu olacak.

    1. No comments yet.
    1. No trackbacks yet.

    Leave a Reply

