Home > Mizah, Umumi Vaziyet ve Manzara, Uncategorized, Zaman'dan Saman'dan Yalanlar > Zaman’ın Son Bombası: “Dursun Çiçek Baykal ile CNN Türk’de görüştü”

Zaman’ın Son Bombası: “Dursun Çiçek Baykal ile CNN Türk’de görüştü”

Zaman Gazetesi Plutzer Ödülüne aday, bomba bir habere daha imzasını attı.

“FLAŞ! Flaş! Flaş! : Ergenekon Sanığı Albay Dursun Çiçek, Deniz Baykal ile CNN Türk’de görüştü. Zaman Ankara Temsilciliği Bildiriyor.”

Ayşenur Arslan Mehmet Ali Birand’a soruyor:

“Eylem pilanında imzası bulun Dursun Çiçek Baykal ile CNN Türk’te görüşmüş. Yani best seller tarifi gibi ne arasanız var mevzunun içinde. İyi de hakkaten CNN Türk’ü bağlasın bağlamasın çok ciddi bir iddia. Doğrudan doğruya da Mehmet Ali Birand’a sormak isterim CNN Türk’ün başındaki isim olarak.”

(Mehmet Ali Birand’ın kah gülerek, kah kahkaha atarak yaptığı açıklama ve Murat Yetkin’in Zaman’ın haberine yorumu izlenmeye değer)


Mehmet Ali Birand:

“(Müstehzi bir sesle) Şu bakımdan çok şaşırdım. (Kahkaha) Eğer gizlice gece yarısından sonra CNN Türk stüdyolarında kimseye görünmeden anahtarı bulup, içeri girip görüştülerse (kahkaha) orasını tabi ben bilemem. Ama yani ben böyle birşey bilmiyorum, biz bilmiyoruz. Hani benim bilip bilmemem, kapıda insanlar var, orda çalışanlar var, kimse görmemiş, kimse bilmiyor, böyle birşey duyulmamış. Bizim bilgimiz dahilinde değil, onun için (müstehzi şekilde gülerek) hani diyorum gizlice gelip görüştülerse onu diyecek sözüm yok. Ama (Kahkahalar) çok komik geldi bana doğrusu.”

Ayşenur Arslan:

“Şimdi ortada hakikaten böyle tuhaf bir iddia var. Bunu dün gazetenin, Zaman gastesinin yöneticileri, Ekrem Dumanlı genel yayın yönetmeni, seni arayıp da ‘yahu böyle bir ses kaydı var. Ben bunu işte gastecilik anlayışım gereği neyse, vermek zorundayım ama bir de sana sorayım nedir Allah aşkına bu’ diye bir telefon geldi mi? Soruldu mu? “

Mehmet Ali Birand:

“Yok hayır keşke gelseydi. Ekrem aslında tanıdığım bir insan sevdiğim bir insan. Normal olarak böyle birşey olduğunda beni rahatlıkla arıyabilecek bir insan. Ben de ona bu söylediklerimi söylerdim. Hiç değilse onun altına da ‘Mehmet Ali de bunu söylüyor’ derdi. Yani olurdu. Ama Ayşenuri iş artık öyle bir şeyinden çıktı ki, hani kimi suçlayalım, kimi napalım bilinmez hale geldi. Garip bir ortamda yaşıyoruz.”

Murat Yetkin (CNN Türk Ankara):

“Mustafa Ünal, Zaman Gazetesinin Ankara Temsilcisi, sevgili arkadaşım. Aradım. Ya Mustafacım dedim. Bu muhabir arkadaşımız Ankara’dan böyle bir haber yazıyor. Bir, böyle birşey yok. İki, bu arkadaş hani açıp bize sordu mu? Ya benim ilk aklıma gelen bugün hani 1 Nisan, ya birileri Zaman gastesine çok kötü bir şaka yapmış, ya Zaman Gastesi bize çok kötü bir bir Nisan şakası yapıyor.”

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

